środa, 18 października 2023

4 opinie.

 Rzeczpospolita Rzymska - Tadeusz Zieliński | Książka w Lubimyczytac.pl -  Opinie, oceny, cenyTadeusz Zieliński - Rzeczpospolita rzymska. Źródło zdjęcia:-> Lubimy Czytać. Książka już dość leciwa, niemniej ciekawa. Czyta się świetnie, jest dużo barwnych ilustracji, i mamy świetną konstrukcję, co jeszcze bardziej uprzyjemnia spędzony nad nią czas. Polecam, dużo ciekawostek.

 Królewska buntowniczka. Powieść o księżniczce Małgorzacie Windsor (Georgie  Blalock) książka w księgarni TaniaKsiazka.plGeorgie Blalock - Królewska buntowniczka. Powieść o księżniczce Małgorzacie Windsor.  - > źródło zdjęcia:-> Lubimy Czytać. Beletryzowana opowieść o Czarnej Owcy Windsorów. Ta, która od dziecka byłą zawsze druga i ta, której nie pozwolono iść za głosem serca. A to wszystko oczami Very, arystokratki, która została damą dworu Księżniczki Małgorzaty. Czyta się bardzo szybko - aż , za szybko . Z kolei na swoim Kindle mam 5 wykupionych już dawno e booków o Windsorach, które są przeczytane, ale wciąż do nich wracam. 

 

 Historia w szkole sredniej Repetytorium pytania egzaminacyjne - Andrzej  Leszek Szcześniak | książka w tezeusz.pl książki promocje, używane książki,  nowości wydawnicze Andrzej Szcześniak - Historia w szkole średniej. Repetytorium. Też książka biblioteczna , a źródło zdjęcia:-> Tezeusz. Pomogła coś tam powtórzyć, są też ciekawostki i materiał miejscami, którego próżno szukać w innych repetytoriach. Polecam . 

Jan Wikarjak  - Gramatyka opisowa języka łacińskiego . 

Okładka książki Gramatyka opisowa języka łacińskiego Jan Wikarjak źródło zdjęcia - Lubimy Czytać. Kolejna biblioteczna, i szczerze polecam osobom, które miały już okazję zetknąć się z łaciną. Gramatyka opisowa jest niejednokrotnie lepszą książką niż wiele przekrojowych podręczników do łaciny. Sporo w niej o historii łaciny, wszystko klarowne i przejrzyste.



28 komentarzy:

  1. O Królewskiej buntownicze z pewnością przeczytam :-))
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Stokrotko, nie dodaje mi komentarzy u Ciebie .

      Usuń
  2. Królewska buntowniczka na pewno trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agnieszko, z kolei do Ciebie mi coś blokuje wejście, tj. na Twojego bloga .

      Usuń
  3. Zainteresowała mnie książka pt. "Królewska buntowniczka". Zapowiada się bowiem bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powieść o księżniczce Małgorzacie Windsor mnie też zainteresowała. Będę miała tę książkę na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwie książki szczególnie mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też bardzo zaciekawiła "Królewska buntowniczka" i chętnie bym ją sobie przeczytała, ale pozostałe książki też są godne uwagi i warto po nie sięgnąć, nawet jeśli nie chodzi się już do szkoły 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Królewską buntowniczkę bym z chęcią przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może na "Królewską buntowniczkę" kiedyś się skuszę :). Z gramatyką łacińską pewnie sobie nie poradzę ale pamiętam, że kiedyś w szkole miałam fazę na naukę łacińskich słów (nie chodzi o przekleństwa, dosłowną łacinę mam na myśli ;p) tak sama dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-). Dzięki za komentarz. "Królewska buntowniczka" powinna Ci się spodobać , pozdrowienia .

      Usuń
  9. Osobiście zainteresowała mnie opowieść o Czarnej Owcy Windsorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie
    Same ciekawe propozycje, u Ciebie zawsze znajdę niesamowite tytuły. Rzeczpospolita rzymska brzmi ciekawie, lubię lektury z ilustracjami i ciekawostkami. Nie ukrywam, bardzo przyjemnie się wtedy czyta :) Druga pozycja również interesująca. Królewska buntowniczka wygląda na taką nowszą, jak biblioteczna pozycja :D Na pewno jest bardzo ciekawa. Historia w szkole średniej... może bym się skusiła, gdybym jeszcze do szkoły chodziła. Ostatnia pozycja chyba nie dla mnie. Po łacinę jeszcze nie sięgnęłam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Tytuły przyciągają. Choć mam coraz mniej czasu ( nie wiem jak to się dzieje) to postaram się przeczytać tę książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Krysiu, dziękuję za komentarz i pozdrawiam :-) .

      Usuń
  12. Pierwsza i druga pozycja😊 Obie wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i druga pozycja książkowa najmocniej intrygują.

    Miłego wieczoru

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Historia społeczna Anglii. Od Chaucera do Wiktorii. - George Macaulay Trevelyan.

  źródło zdjęcia:-> Lubimy Czytać.  Niniejsza książka jest dla mnie pewnym odkryciem. Wprawdzie o historii Anglii i Zjednoczonego Króles...